Det kan være flere grunner til at du ikke får tilgang til brukerkontoen din.

Manglende betaling

Dette er den vanligste grunnen til at en konto blir stengt. Vi sender faktura for bruk av SendRegning etterskuddsvis den første dagen i hver måned. Regningen blir sendt til din registrerte e-postadresse. Sjekk søppelpostmappen dersom du ikke mottar den. Din konto blir automatisk åpnet igjen når innbetalingen er blitt registrert hos oss.

Dersom betalingen ble utført før kl 12.00, vil vi normalt få melding om innbetalingen fra Nets/BBS ca kl. 17.00 samme dag. Betalinger utført etter kl 12.00 blir normalt registrert ca kl 08.00 neste dag.

Glemt passord

Hvis du husker brukernavnet ditt, kan du endre passord ved å trykke på "Glemt brukernavn eller passord?" på innloggingssiden.

Skriv inn brukernavnet ditt og trykk på "Bytt passord". Du vil da få en mail med en lenke du må trykke på innen en time. Lenken tar deg til en side hvor du kan velge et nytt passord.

Glemt brukernavn

Dersom du har glemt brukernavnet ditt, har du tre alternativer:

  1. Ring oss på tlf. 820 77 305 (kr 14 pr. min.) fra et telefonnummer som er registrert på din konto hos oss. (Åpningstider hverdager 09.00–11.45 og 12.15–15.00).
  2. Send en e-post til hjelp@sendregning.no fra en annen e-postadresse du er registrert med eller har vært registrert med hos oss.
  3. Kontakt oss og oppgi bankkontonummeret som er registrert på kontoen din, slik at vi kan identifisere deg som eier av kontoen.