Med SendRegning kan du sende tilbud, ordrebekreftelse og regning, alt på ett og samme sted. Det gjør det enkelt å følge opp tilbud, og du sparer tid og penger.

Grafisk presentasjon av godtatte og avslåtte tilbud

Oversikt til enhver tid

Tjenesten er utviklet særlig med tanke på selvstendig næringsdrivende som ikke har egne fagsystemer som holder orden på disse dokumentene. Fordi SendRegning er et nettbasert system har du tilgang til tjenesten hvor som helst og når som helst, så lenge du har tilgang til internett.

Full kontroll på sendte dokumenter

I SendRegning har du en egen oversiktsside for tilbud og ordrebekreftelser du har sendt. Her ser du om tilbud er bekreftet eller avslått, og om ordre er gjennomført eller kansellert. Du kan også laste ned Excel-regneark med oversikt over alle sendte tilbud og ordrebekreftelser.

Unngå dobbeltarbeid

Når du har opprettet et tilbud i SendRegning, kan du enkelt lage en ordrebekreftelse eller faktura basert på tilbudet. All informasjon du har lagt inn i tilbudet, blir forhåndsutfylt i ordrebekreftelsen, slik at jobben går raskt og du unngår manuelle feil.

Enkel oppfølging av tilbud

Når en kunde har akseptert et tilbud, slik at du kan sende en ordrebekreftelse, blir tilbudet merket som godtatt i SendRegning. På samme måte merkes en ordre som fakturert når du sender faktura basert på denne ordren. Dersom en kunde ikke aksepterer et tilbud du har sendt, kan du merke det som avslått. Dermed har du god oversikt over hvilke tilbud du bør følge opp.

Betal kun for bruk

SendRegning er gunstig å bruke for deg som fakturerer lite eller uregelmessig. Du betaler kun for tjenestene du bruker, og betaler ingen oppstartsavgift eller løpende abonnementsavgift.